Dålig fantasi

Ja, som rubriker säger så har jag ingen fantasi, jag kommer alltså inte på va jag ska blogga om. Men jag har i alla fall sovit över hos Alma tillsammans med Malva. Vi sov i en stuga i Almas trädgård och vi va uppe till typ halv ett. Sen idag så körde vi Zanta och en red barbacka på Krypet. Sen ville jag och Malva göra lunch så vi gick in och tog fram mat. Men det blev så att Almas mamma kom och hjälpte oss.
Sen idag så har mamma ridit Gubben åt mig. Jag sa att hon inte fick rida ut om inte Maria (mammas kompis) kunde rida med. Maria kunde inte det för hennes pålle hade lite feber och mamma rider ut ändå. Fatta att jag blev sur på henne. Och sen klagar hon på att Gubben inte vill gå ensam i skogen, men hon får skyla sig själv att hon fick leda honom hela vägen. Har ju inga bilder på denna datorn men jag laddar väl upp en bild på Gubben.


Jag vet att jag har pessoa på den bilden och att alla hatar det, så ni behöver inte kommentera massa skit för det, för jag vet vad det har för effekt och jag rider bara med det i skogen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0