Haaaj,dålig uppdatering.

Tjena mors! JAg vet att jag inte har haft så mycket uppdatering på sistone men funderar på att raca upp lite ;-D
Så detta blir ett långt inlägg!
Tänkte börja med:

Fast allt i ett och samma inlägg! :D :D
Haha får sen om jag orkar bara x)

DAG 1:-Presentation om mig själv
Ja är kanske inte så intressant men kan säga att jag är ett stort hästfreak på 12år(snart 13)
Jag älskar att gosa med mina marsvin en fredagsmorgon eller att bara ligga och dra sig i sängen till klockan blir 11.Älskar också att dela mina intressen och minnen med mina kompisar eller att sitta uppe halva natten och läsa hästtidningar.Eller att vara i stallet och bara njuta att man är brevid världens bästa varelse! Älskar också att ligga i soffan en lördagskväll med en Ben And Jerry i handen och titta på 2½men! Har så många upplevelser som jag vill göra innan det är försent tror jag kan göra en lista lika lång som till Månen :)
Men nog om det!

DAG 2:-Tre favoritpogram på Tv
Hmm..blir himla svårt asså! Jag har tusentals tv pogram som jag ÄLSKAR!<3
Men istället för tre så kan jag väl få säga tio?
(dem är inte i ordning)
1.Jims värld
2.2½men
3.Tyra Banks Show
4.Jon Kate och 8 barn
5.Gossip Girl
6.Cake Boss
7.Djur Polisen i Afrika
8.THE MIDDLE!!!<3
9.Mike and Molly
10.Parenthood
11.How I Met Your Mother
12.Criminal Minds
13.Law And Order:Special Viktims Unit
14.Det orkända
15.Grey´s Anatomy
16.Toddles and Tiaras
17.Gilmore girls
 Och masssa mer....!
DAG 3:-Min favoritbok/böcker
Jag älskar att läsa King of Sunset böckerna!
Dem är helt underbara! Har lästa alla utom den sista typ..
Sen gillar jag också Mustang Mountain serierna :)
Och kan inte motstå Klara böckerna heller även fast jag typ bara läst en:)
Vanligtvis så gillar jag inte att läsa men ibland så förvandlar jag till en bokmal!
Och då kan jag knappt sluta läsa!

DAG 4:-En bild p en underbar person
Svårt,har sååå många underbara personer i mitt liv! Kunde juh lägga upp en bild på en häst fast det kanske inte räknas som en person då..
Men kan juh lägga upp en :)


Här är en bild på mormor och min syster:)
Min mormor ställer alltid upp även fast det kanske bara är att passa marsvinen eller att köra mig till ridningen eller vad som helst!Hon är helt underbar<3
Och det är min syster också!<3 Vi är jätte lika vi två,kanske inte på utseendet men nästan allt annat!
Vi tycker samma saker,vi har samma smak och stil,när vi är tillsammans så löjlar vi typ alltid oss.Älskar er båda.

DAG 5:-Fyra bilder som gör mig glad

En fin bild som bara gör mig allmänt glad!

En bild på mig och den vakraste<3 Den ända bilden som vi är tilsammans
på:'(<3

En bild på Yra,min systers förra sköthäst :) kom ihåg att jag hjälpte till med den och så:)
Var så himla mysigt att åka dit :)


En mysig bild med en myysig häst vid havet förra året :)

DAG 6:-Min favoritplats
hmmm..Har kanske inte dirket nån favorit men är alltid stillsamt att vara hon momor o mofar och bara njuta av vad dagen har att erbjuda,dem bor på landet och det är väldigt lungt där.
Min andra favorit plats är B***(ett stall) Var där som jag är ibland,det var där jag lärde mig att rida och kom ihåg att det var så mysigt att rida där eftersom vi alltid red ut,red bara oftast med padd och att galoppera barbacka med världens bästa häst är underbart!


DAG 7:-2 Utomlands bilder
Har aldrig varit utomlads-

Tror jag slutar där:) orkar inte mer nu,men fortsätter nästa gång jag bloggar!
Totteloo"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0