Hajj säger Alma!

Hej, jag heter Alma Nilsson och jag tänker gästblogga här nu! :D
Jag är alltså Moas kompis, och jag har två egna hästar som till vardags går under smeknamnen Zanta och Krypet. Jag bor en bit utanför Lidköping och har ett eget stall här på gården.

Jag har alltid älskar djur, över allt annat. Mitt första husdjur var en katt, som vi kallar Gosan, som kom till oss en natt och valde att stanna. Hon bor just nu med hästarna i stallet, där hon trivs bra!

17 augusti fick jag en busig shetlandsponny vid namn Zantana. Henne hade jag mycket problem med 2009, då kunde hon både bitas och kicka (inte så att hon träffade) åt en. Men när vi flyttade henne till vårt stall blev hon mycket lättare att ha och göra med! Zanta älskar körning :)



På min födelsedag den 4 april 2010, fick jag världens bästa present. En till häst! Kryptonit Mo heter han, och är lugnet själv! Jag har alltså haft honom i lite mer än ett år nu. Världens mysigaste kille!



Orkar inte skriva så mycket mer, haha.
Men besök gärna min hästblogg: http://kryptonitz.blogg.se

/Alma Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0