Hej hej!

hej hej! Har också fått höra den underbara nyheten för Moa att hon kommer behålla Gubben till maj 2012! :)
hon är väldigt lycklig lottad att få ta hand om en sådann grann och go ponny som Gubben,och önskar dig lycka till med honom :-D<3
Men iaf så var jag i stallet idag,jag och syster cyklade dit och det är runt 2mil fram och tillbax :)
Känner mig duktig :P
Vi mockade,gosade med kattungar,tog ut/in hästar ur hagen,hjälpte Lois med korna och gosade mycket!  :)
Kanske kommer hänga med till stallet på mån också för då ska dem köra hö igen :) Tycker det är JÄTTEKUL :D
Kommer nog inte bli så mycket mer stall nu på 3 år,iaf inte saras "stall" ;(
Min syster ska ju börja plugga och då flyttar hon och kommer isf inte kunna ta mig till stallet med henne alls mycket :(
Men eftersom jag rider på HyRf så får man ju iaf rida :D
Men klockan börjar bli mycket och måste sova snart för imån ska jag upp tidigt! :)
Godnatt<3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0