Hej sötingar!<3

Hej hej!
Ville bara säga att jag lever!
Hejdå!^^<3

Nää, lite onödigt inlägg men jag försöker uppdatera iaf! :)
Ska va lite nyttig sen och äta AnnanaS mm..Smaskens! :) Tänkte bara säga att idag har jag firat Doris Födelsedag! :)<3
Som tur var att jag o mammi va i Halmstad idag och var på en liten shoppingtur(på grizzly) haha!<3
Köpte ett litet tält till Doris /Bilder kommer ikväll!\
Och drops (bild från google,självtagen bild kommer ikväll :)
 
Samt en ny vattenflaska till Doris :) och hittade "knäcker" liggandes i min marsvinslåda så då fick Doris och Polly varsin! :)<3
Doris kommer få sitta lite i tältet sen ska också göra en variant av Marsvinstårta till Doris<3 Och kanske Polly :P
Förlåt att jag inte har bloggat så mycket om hästar men har inte blivit att jag har varit i stallet så mycket.
Var i stallet 2 gången denna veckan iaf! :) Fick rida Fenja i Torsdags och i Tisdags så hjälpte jag till att lava hö i 7 timmar och det var AWSOME! :D<3
Ska till Öland nu på torsdag och vara där till söndag med våra "adoptions kusiner kan man väl säga ?? xd
Har skypat med Linus idag och typ hela kvällen igår också
Måste gå nu,hejdå!<3


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag tror jag har ett sånt tält :)

2011-07-16 @ 18:50:59
URL: http://ponnyypluttarna:blogg.se
Postat av: emma

haha okej :)

2011-07-17 @ 10:10:19
URL: http://ponnyypluttarna:blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0