Oops...

Hejsan!
Upptäckte att jag inte har bloggat på jättelänge medans Emma har bloggat massor.

Gubben och jag har det jättebra och jag kan med stor glädje berätta att jag ska ha kvar min älskade pålle till 20 Maj 2012. Jag håller på och sparar ut hans man och därför ser han ganska rolig ut nu.
I morgon ska jag på Diggiloo. Det blir väl ganska kul, det är ju inga roliga med i år. Men jaja.
Åter till Gubben. Han har det superbra och vi har det bäst. Han verkar älska att hoppa så igår hoppade han och Stina lite och det gick jättebra. Dom har hoppat 90 cm flera gånger. Så dom hoppade och sen red jag, Stina och Alma jockey lite och sen skrittade vi av honom barbacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0